What's New

fix bugs

App Description

چلیک یک دورهمی رسانه‌ای در «خبرگزاری مهر» است برای کسانی که اگر چه دورند، اما دوست دارند بخشی از رسانه‌های بزرگ باشند. در این دورهمی رسانه‌ای قرار است اخبار، اطلاعات و حتی گوش و چشم و موقعیت‌های جغرافیایی را به اشتراک بگذاریم تا روز به روز مرز بین مخاطب و رسانه کمرنگ و کمرنگ‌تر شود.
شاید تلفن همراه شما پر از عکس‌های زیبا و مهمی باشد که دلتان خواسته برای رسانه‌ای بفرستید تا در سطح وسیع‌تری دیده شود اما راه آن را پیدا نکرده‌اید؛ عکس‌هایی از یک واقعه مهم و دیده نشده، حواشی یک حادثه که از دید رسانه‌ها و عکاسان خبری پنهان مانده و یا صحنه‌ای ناب که فقط شما توانسته‌اید در یک لحظه با تلفن همراهتان ثبتش کنید. این عکس‌های خبری را برای چلیک بفرستید تا لذت دیدن عکس‌های ناب‌تان را در یک دورهمی رسانه‌ای با دوستانتان شریک شوید.
خبرگزاری مهر دوست دارد هر بار به بهانه‌های مختلف در قالب مسابقات از دوستان همراه خود در این محفل رسانه‌ای تقدیر و تشکر کند. پس تلفن همراهتان را بردارید، در چلیک ثبت نام کنید و خبرنگار آزاد خبرگزاری مهر شوید؛ برای گرمتر شدن این محفل رسانه‌ای چلیک چلیک عکس بگیرید و برایمان بفرستید!
ما منتظر حضور گرم شما هستیم.

iPhone Screenshots

(click to enlarge)

چلیک screenshot 1 چلیک screenshot 2 چلیک screenshot 3 چلیک screenshot 4

iPad Screenshots

(click to enlarge)

چلیک screenshot 5 چلیک screenshot 6 چلیک screenshot 7 چلیک screenshot 8 چلیک screenshot 9

App Changes

  • May 06, 2015 Initial release
  • June 05, 2015 New version 1.0.7