App Description

"מוכר הגרעינים" הוא ספר חדש שנכתב ע"י משה וקנין, המספר בעדות בגוף ראשון של משה, יזם היי-טק, על ילדותו בעיירה דרומית בשנות השישים. זהו סיפור המתרחש בעיירת פיתוח שרוב תושביה קשֵי היום הִנם עולים חדשים. מבעד לתיאור צבעוני ומפוקח מספר הכותב על מפגשים של ילד מתבגר עם תושבי שכונת נעוריו. זהו מקום הנתפס בעיניו כסביבה המאוכלסת באנשים טובים לצד אנשים מאיימים.

קוראים ממליצים:
פיני שטרנשוס ,מנהל בכיר במדיה הדיגיטלית, ממיסדי וואלה
קראתי את הספר של משה וקנין בהנאה גדולה. משה משלב בספרו כמה מעגלים שריגשו אותי כקורא: המעגל האישי של מה שקרה ומה שהשיג מנעוריו לבגרותו; ספר מרתק של איש מרתק!
הרצל ברון, מנהל בנק
הספר מתאר באופן מדהים איך אפשר להתגבר על מכשולים כה רבים בדרך להצלחה : סביבת ילדות ,משפחה ,שנת לידה , השקעה בחינוך, על כל אלה התגבר המחבר בספר מרתק ויחודי .
ממליץ לקרוא ולהאמין שהכל אפשרי .
אלי אלעזרא, הבעלים של אלבר, הכשרת היישוב, איש עסקים
קראתי את הספר בשקיקה התרגשתי ונהנתי. נפעמתי מהיכולת שלך לשפוך אור על אירועים ותקופה בצורה כול כך ברורה מצד אחד ודימיונית מצד שני.
הספר קולח בו המציאות והדמיון משתמשים בערבוביה. יש בספר את כול המרכיבים והחומרים מהם עשוי סרט טוב!
ניתאי סנקביץ ,תלמיד תיכון אביב רעננה
אני אהבתי מאוד את הספר "מוכר הגרעינים" מכיוון שהספר משלב סיפור אהבה,מעשי שובבות של ילדים קטנים והרבה דרמה ומתח. רוצו לקרוא!
יובל קנטור ,תלמיד תיכון
ספר מצויין, מותח ומהנה. מהספרים שקשה להתנתק מהם, ושמסיימים לקרוא מהר. חבל שלא ארוך יותר!.
ויקי פז ,מנהלת השקעות
לכל אורכו של הספר "מוכר הגרעינים" התמונות נעות בין מציאות לדמיון..והקו המחבר בניהן,מצוי כמובן, רק בדמיונו של הקורא. מרתק ועוצר נשימה.
אמיר גולדשטיין, סגן נשיא סלקום לשעבר, ממיסדי אמדוקס
הספר ״מוכר הגרעינים״ נכתב על ידי אדם בוגר הצופה בראיה רטרוספקטיבית בשנות ילדותו בעיירת פיתוח, שם נאלץ להתנהל ולשרוד בחברה אלימה, סטראוטיפית וקשת יום. חלומו של הילד הוא שאותם הגורמים המשליטים טרור ואימה על העיירה יעלמו כהרף עין. חלום נאיבי זה מתממש בספרו של וקנין, שכתוב בכתיבה שוטפת, רהוטה ומרתקת. כל מי שחווה קשיים בילדותו ימצא את עצמו שותף גורל לאותו נער מתבגר מעיירת הפיתוח בדרום הארץ, שהופך מקורבן לגיבור.
המשורר ארז ביטון
הספר "מוכר הגרעינים" בדומה לספרים הקלאסיים בספרות העולמית – בא מתוך החיים עצמם , קולח בזרימה טבעית ובו בזמן הוא מסוגנן, מלא קצב ומהירות פעולה, ובו מעברים מרתקים בין תמונות בזמנים שונים. ספר מקס

iPhone Screenshots

(click to enlarge)

מוכר הגרעינים - ספר שמע screenshot 1

iPad Screenshots

(click to enlarge)

מוכר הגרעינים - ספר שמע screenshot 2

App Changes

  • August 07, 2014 Initial release

Other Apps From Moshe Vaknin

מוכר הגרעינים מוכר הגרעינים HD